torsdag 25 februari 2010

Avskedsfika




Idag var det avskeds fika för oss, våra snälla klasskamrater hade bakat chokladbollar. Så snälla, tack!


I morgonbitti bär det av till Kallax klockan 05.00 och sedan viare mot Indien, vi kommer vara framme i New Delhi 04.00 den 27 feb.. men tidsdkillnader och allt. Sweet!
Innan vi slutade fick vi (jag, Malin och Johanna) ett kuvär av Anna-Maria med hemligt innehåll, hon sa öppna detta när ni sitter på planet, inte före.
Humm what the....., skummis! Men jag e as nyfiken på vad det kan vara. Jag hoppas att det är ett brev där hon skrivit någonting fint. Ja, det kan ju inte vara någonting annat hon är så vis.
Nu ska jag lägga upp lite pics på min bilddagbok. Checka in den föresten om ni har lust:)
http://bilddagboken.se Sök på doghair




Inga kommentarer: