torsdag 11 februari 2010

Presentation nr. 2

Hallå hallå!

Då är det min tur att presentera mig. Malin heter jag, kommer från Älvsbyn och går även jag på Älvsby Folkhögskola. För det mesta brukar jag umgås med mina vänner och min pojkvän Petter som är helt fabulous! Jag är gymnastiktränare för en grupp tjejer. Får ju inte glömma att jag har världens sötaste katt, som heter Misse!

Resan till Indien... Vi planerar för fullt och det känns väldigt spännande att vi snart kommer att åka iväg! Jag ser fram emot en fantastisk upplevelse. De andra tjejerna är ett gäng "det-löser-sig"-människor, och jag kompletterar dem med att vara en lättstressad person som tänker på allt som kan gå fel.. Men jag tror nog att resan kommer att gå bra ändå.. ;)

Ja, det var lite om mig.
Min vanliga blogg: http://www.maliinnordlund.blogg.se/

Inga kommentarer: