torsdag 11 februari 2010

En liten presentation.

Ja, det kan ju kanske vara på tiden att göra en liten presentation av 1/4 del av detta härliga gäng som ska vandra med flyg mot Indien.
Mera naam Anna-Maria hai som det heter på Hindi - ni kan ju använda uteslutningsförmågan där. Jag är till vardags studerande på Älvsby Folkhögskolas Volontärlinje och till icke-vardags är jag superhjälte där mina sysslor brukar gå ut på att fundera, se på film, umgås med fina människor och skriva. Allt detta sker med en osynlig superhjältecape hängades över axeln.
I vanliga fall så bloggar jag på denna adress.



Att fara till Indien som volontär är verkligen någonting jag ser framemot! Jag har tidigare besökt detta fantastiska land två gånger och nu känns det på tiden att få vara en del av landet i form av någon sorts hjälpande hand istället för att vara en vilsen turist.

..och nu ska jag fortsätta och klura lite grand kring denna bloggdesign och försöka få den att fungera någorlunda hyvens.

På återhörande - namaste!

1 kommentar:

Moa sa...

Jag ska följa bloggen slaviskt. Så spännande och nu är det bara två veckor kvar tills ni åker!! Oooh.