lördag 3 april 2010

The last supper!

Idag ar sista dagen har pa campen. Fem veckor har gatt, helt sjukt! Jag har ingen tidsuppfatting alls. Fran borjan var det meningen att vi skulle stanna fyra veckor, kanndes helt perfekt. Sedan nar det blev andrade planer och beslutet togs att stanna en vecka extra, kannde jag att jag ville sjunka genom jorden. Inte en nojd Marielle. Aldrig att jag pallar en vecka till, men jag gor det for mina fina kamraters skull. En vecka hit eller dit. Nu nar jag ser tillbaka ar jag glad att vi stannade en vecka extra. Det ar under den har sista veckan som jag har hittat min plats pa projektet och allt har kannts bra. Battre sent an aldrig. Och kidsen i Banjara ar de underbaraste jag traffat, tjejerna ar as tuffa och tar for sig, och killarna ar as skona, men brakiga som fan.




Imorgon bitti vantar nya aventyr for mig och Malin. Med en packad vaska flaxar vi ner mot Mumbai. Mixed feelings, ska bli kul att se en annan del av Indien men jag kommer sakna Johanna och Anna-Maria men som sagt vi ses i Goa om en vecka. Och da javlar;)




Nu ska jag fixa lite med bilder och sen packa.




Bye, bye!

Inga kommentarer: