måndag 5 april 2010

Shopping och bio!

Idag har det vart en as grym dag!

Sovmorgon till 11, tog oss ner till ett frukost stalle, och sedan borjade dagen.
Jag hade slut pengar som vanligt sa var tvungen att finna en ATM machine for att ta ut pengar, vi hittade en bank men automaten var trasig.

Nar vi letade oss till en annan ATM uppenbarade sig det fantastiska, en stor shopping gata. Dar fanns allt!! Jag kannde ett lyckorus stromma genom kroppen.
Vi shoppade hela dagen, det fanns allt fran sma marknades stand till Lacoste och Louis Vuitton. Valdigt nojda tjejer!

Efter en heldag med shopping bestammde vi oss for att fara pa bio, jag hade sparat ett tidningsutklipp fran en tidning pa flygplatsen i Jaipur. En Hollywood film for omvaxlingsskull. Clach of Titan i 3D och allt. Vi var lyckliga, jag kan rekomendera filmen, om inte annat for att huvudkaraktaren Sam Worthington ar as het.

Nu sitter vi pa internetcafet, och klockan ar 22.20. Imorgon ska vi forsoka ta oss till Elephant Island och se vad det ar for natt.

Malin halsar att Petter maste ladda sin telefon/ sla pa den, sa att man kan ringa! ;)

Nu ska vi dra oss vidare mot hotellet.

Tjing tjong!

3 kommentarer:

Ase sa...

Louis Vuitton?Köpte du nått sånt lyx!?;)

Julia Lindgren sa...

Är det dyrt att shoppa i Indien?

Marielle sa...

Svar till Julia:

Det beror pa vart man vill shoppa, men for det mesta sa prutar man en hel del sa det bli inte alls dyrt.
Man kan fa t.ex silversmycken for 20 kr, men da ar det oftast bara 50% silver.

Svar till Ase:

Jag har inte vart in dit annu, men det lar inhandlas en sak eller tva;)