lördag 3 april 2010

Lordagsrapport!

Idag ar det lordag och varmen ar olidlig. Igar dracks det lite ol och rom for att "fira" att Marielle och Malin (samt tva till tjejer) aker pa sondag. Det var minsann en mycket trevlig afton!

Nagra timmar fore denna mingelaktivitet sa holl jag och Marielle lada i varan klass, klass 3. Jag tog med mig kameran for forsta gangen och himlarns vilket liv i ladan det blir nar en kamera kommer fram..! "Photo madam, photo! Ek photo!".
Jag ar jatteglad over att fa ha Marielle som lararkollega veckan som varit, vi har varit ett riktigt bra team!
Pa mandag blir det andra bullar, da ar vi bara jag och Johanna samt 3 till volontarer pa campen. Jag skulle garna vilja vara i klass 1 men vi far se hur det blir.

Jag kommer sakna mina finigar Marielle och Malin nar de aker ivag, men vi sammanstralar ju ihop i Goa!

1 kommentar:

Julia Lindgren sa...

Hoppas att Malin och Marielle får två fina veckor med resande innan ni återförenas och att du Anna-Maria och Johanna får två till fantatiska veckor med barnen. Vi saknar er och tänker mycket på er! Sköt om er och glad påsk! pusskram