tisdag 9 mars 2010

En uppdatering från.. sverige!

Först av allt - MYS ni tjejer verkar ha det och att projekten verkar intressanta! Jag hoppas att jag får jobba i något skolliknande projekt - men vi får se vad som händer - och om jag tar mig fram tillslut.. ;)
Och Edra önskemål om shopping ska åtgärdas! Vi har från köttbodan (..smygreklam!) sånt där desinfektionsmedel i tetrapåsar, så behåll era burkar så fyller vi på dom. :)
Våtservetter och kritor + pennor ska köpas imorgon på wünderbara dollaraffären, det kanske även smygs med lite godis - sockerchock kan behövas!
JAG SAKNAR ER!
..och jag kommer att sakna fina klassen också som avskedade mig idag med kramar - men före det bjöd jag minsann på kladdkaka med torkad jordgubb + vitchoklad och glass, så nu känner jag mig smörjd med fett och kärlek så jag är redo för Indien!

Såhär har dagen sett ut som mest;
(min resekompis som ska vakta min väska är bäst - en liten elefant som var alldeles ensam bland alla de andra farliga djungeldjuren i en korg på ikea.. en vaktvän värd 10 kronor! Tröjan har jag förresten knåpat ihop själv - tillochmed blingat den med glitterlim!)

Imorgon väntar tidgare nämt en liten shoppingtur och sedan på kweellen så åker jag med bror + hans dam till Stockholm. De ska också till Indien men till Goa, och på torsdagmorgon vinkar jag av dom för att sedan vinka av mig själv någon timme senare. Snart kommer jag!

(och lite information som är speciellt riktad till damerna: jag har mailat med fina Signhild och genom med att vi stannar någon liten dag till så blir det lite extra katschiing - jag mailar er den infon till våran gemensamma mail. Sen så har vi fått pengar från Rotary till mitt konto = jag tar ut de pengarna till er i rupiees kanske? Och Marielles mor ringde om det behövdes bidrag till shoppingen - så fin! Men det behövs inte, så hon fick ett nej. Hon hälsade iallafall till er!)

3 kommentarer:

vanja Lövgren sa...

Lycklig resa och ha en underbar tid därnere i Indien önskar Vanja L

Marielle sa...

Lagg av! har morsan callat dig.

Anna-Maria Alakangas sa...

Vanja: tack så mycket! När jag kommer tillbaka har nog arnemark tinat fram igen..

Marielle: jag lägger aldrig av, det är true story! :D snart ses vi, tjoho!