måndag 22 mars 2010

Internet cafe

Tja!
Avslutade dagen i Banjara Basti for en timme sen, min sista dag i halsoprojektet. Det har varit en lugn dag i dag, inte sa dar olidliht het som det annars brukar vara. I dag var vaga och mata dagen. Vi vagde en fortidigt fodd baby, den vagde bara 2,7 och ar nu nagra manader.

Tog lite bilder ocksa som vi kommer anvanda i presentationen nar vi kommer hem till Sverige.
Var om till skraddaren for att hamta mina nya klader ocksa, hoppas de passar. Johanna har haft lite otur med kladerna som hon sytt upp. Men det ska nog inte vara nagra problem.

Turen till Pushkar var lyckad, jag holl pa flyga av min kamel ( Mr. Johnson) Den var valdigt pigg, och pilsk;)
Overnattningen i oknen var en nice upplevelse.
Dagen darpa for vi in till Pushkar och shoppade, vi besokte ett tampel ocksa. Vi fick ett paket blommor som vi offrade pa ett altare, det var fint dar inne tyvarr fick man inte ta nagra bilder.

Den har gangen akte vi bil for en gangs skull till utflykts platsen. Det var behagligt.

Nu ska vi borja dra oss hemmot, jag ska kopa lite snacks tills ikvall och en god not kaka med knack och honung, sweet!!
Happy faces, peace!

2 kommentarer:

Moa sa...

Är trafiken helgalen eller fungerar det bra? Är det läskigt att åka bil?

Marielle sa...

Den ar helgalen, trodde inte jag skull overleva en vecka eftersom vi aker bil varje dag till projektet. Men man vanjer sig. :)